CIEPŁY, ZIMOWY DZIEŃ// tydzień z Igą #1

12:52

Hej wszystkim, 
Wczoraj wraz z moją mamą i siostrą wybrałyśmy się na spacer. Szczerze powiedziawszy mój codzienny leniuch kazał mi zostać w domu i 'odpoczywac'. bo w końcu dzień wolny od pracy ma się tylko raz/dwa razy w tygodniu, ale moja mama okazałą się być bardzo przekonująca i jakoś wyciągnęła mnie z domu.
Jako, że mieszkamy blisko lasu, tam też postanowiłyśmy się wybrać. 
Słońce mile zaskoczyło Nas swoją obecnością, lekki, zimowy wiaterek też wydawał się być przyjemny.
Kto by pomyslal, ze to juz Grudzien?



W ostatnim  czasie rowniez nabylam nowego macbooka pro, dlatego tez mam nadzieje, ze bedzie to dla mnie stala motywacja, by publikowac wiecej i czesciej. Laptopa mam dopiero od paru dni (early Christmas gift) ale sprawuje sie idealnie. Jest szybki, ma wytrzymaly procesor ( co w moim przypadku jest to bardzo wazne, gdyz zajmuje sie fotogfafia i mocny procesor to wrecz podstawa), jest bardzo mobilny i bateria spokojnie stracza mi na caly dzien pracy.



Also postanowiłam zrobić moje posty bardziej tematyczne i z każdym tygodniem, będę publikowała  'update-y' związane np.z moimi ulubionymi utworami muzycznymi. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka zmiana i że będę systematyczna w związku z tym.
W ostatnim czasie na nowo odkryłam The Weeknd. Od zawsze wspierałam Ich twórczość, aczkolwiek ostatnio przykuło moją uwagę 'Wicked Games', 'True Colors', 'Attention' oraz 'Wasted Times' z Ich najnowszego albumu 'My Dear Melancholy'. Serdecznie polecam te utwory, są idealne szczególnie wtedy, gdy macie ochotę się zrelaksować i spędzić trochę 'me-time'.


Do następnego, Iga xox

You Might Also Like

0 komentarze

Śmiało, komentuj 😋