Laziness & my fresh start part2

20:59

Hej ludzie (o ile ktoś tu jeszcze jest) :(
I znowu głupio mi się robi, gdy wchodzę na bloggera i patrzę, że ostatni post opublikowałam 6 miesięcy temu, a obiecywanych zdjęć z outfitami ciągle nie ma.
Szkoła jest jedną z przyczyn, dla której zaniechałam pisanie na blogu, ale każdy wie, że da się te dwie rzeczy ze sobą pogodzić. Aaaa właśnie, mogę się jeszcze usprawiedliwiać przeprowadzką, ale tak naprawdę, prawdziwą przyczyną było moje nadzwyczajne lenistwo :(
Niedawno uporządkowałam ( mniej więcej) wszystkie swoje sprawy dotyczące przyjaciół, rodziny, szkoły itp i wracam na bloga ze świeżą energią, jak i również z wielką motywacją, że jednak tym razem, będę publikowała posty systematycznie & że będą różnorodne oraz ciekawe.
Życzcie mi powodzenia :D
#laziness #startingagain #wishmeluck

Iga xx

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Musisz być bardziej systematyczna . Ja sama ostatnio mniej zaglądam na bloga i troche mnie to smuci :(

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. systematycznosc to podstawa, mam nadzieje, ze sie unormuje <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, komentuj 😋