Summer is coming

18:11

Hello! Leze sb na lozku i jest cudownie. Slonce swieci, co rzadko sie tu zdarza, sasiad podlewa swoj chodnik w ogrodku i cos krzyczy, a ja postanowilam, ze napisze posta. U mnie wszystko ok, odkad tu jestem budze sie o 12 i jestem nie wyspana.
Niedawno bylam na mojej 1 wizycie w szkole, ta szkola jest ogrooomna. Tam wypelnialismy takie kartki z moimi danymi, z moimi zainteresowaniami i wgl. ( ostatnio zaczelam naduzywac tych slow: wlasnie i wgl) Nwm dlaczego, ale wtedy troche sie zestresowalam :(. 2 dni potem przyszlam na test, ktory mial ocenic do ktorej grupy bd chodzic. Haha wrocilam do domu a tam list, ze inna szkola proponuje mi i mojej siostrze nauczanie. W ten poniedziałek tam idziemy i prawdopodobnie znowu bd musiala pisac ten dlugi test :(.
Db koncze, bo ide ogladac jakis podobno fajny film. Za ok. tydzien ukaze sie moj nowy post. Trzymajcie sie papap ♥
    

You Might Also Like

2 komentarze

Śmiało, komentuj 😋