Moja historia

11:56

Wszystko zaczęło się od tego, że mój tata dostał ofertę pracy. Super, ale okazało się że tata bd musiał pracować w Anglii. Z początkiem 2014 roku zaczęłam pierwszą klasę gimnazjum. Było super, klasa no najlepsza i wgl świetnie :). Ale musieliśmy być nastawieni na opuszczenie polski i zadomowieni się w Anglii. Przygotowałam się, że wraz z końcem roku szkolnego wyjedziemy. Nagle na początku kwietnia rodzice oznajmili nam że wyjeżdżamy 23 dnia tego miesiąca, myślałam, że może na kilka dni. Okazało się że prawdopodobnie na kilka lat. Klasa pięknie mnie pożegnała, przyjaciółki i bliscy również. Tak to właśnie moja historia. Co do Londynu  to naprawdę fajne miasto, a Anglia to przecież kraj możliwości :D . Ktoś może znalazł się w podobnej sytuacji? Napisz do mnie na: igaa.blog@gmail.com

You Might Also Like

2 komentarze

  1. :) bardzo ładnie opisane
    P.s. życzę ci szczęścia i rzeczywiście tylu możliwości na ile tylko stać anglie :****

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, komentuj 😋