New place

20:35

Hi guys ♥
Wspominalam juz chyba o przeprowadzce? Chyba tak, w kazdym razie rodzice wybrali naprawde genialne miejsce, jest cicho, spokojnie i bezpiecznie. Najfajniejsze jest jednak to ze wsiadam w zaledwie jeden pociag jade ok. 20 minut i jestem w centrum miasta.
2 dni temu bylam z mama, siostra i bratem na spacerze, zeby poznac blizej okolice haha smiesznie to zabrzmialo. Ale okazalo sie ze 2 przystanki pociagiem od mojej najblizszej stacji i jest centrum handlowe, kolejny plus. No i oczywiscie, jak juz znalazlysmy sie tam to oczywiscie cos kupilysmy, nie byly to duze zakupy, moj brat dostal cieple skarpetki, siostra tez i cos tam jeszcze, a ja wybralam sobie taki sliczny szal w krate na ktorego juz dawno "polowalam". Ponadto postanowilam sobie ze bede cwiczyc i rzuce slodycze, ale niestety nie mam jakos motywacji i nie wychodzi mi to :( A teraz aktualnie leze i objadam sie winogronami haha od jakiegos tygodnia jem je codziennie :P 
Przepraszam, ze zdjecia sa dosc slabej jakosci.
A i jeszcze jedno, szukam osoby, ktora moglaby mi zrobic design bloga, ktos chetny? Bylabym naprawde mega wdzieczna.
 Do zobaczenia w kojelnym poscie 
Iga xo

You Might Also Like

0 komentarze

Śmiało, komentuj 😋